תעודת אחריות

  1. שירות האחריות
  1. החזרת מוצרים

מחירון פיצוי
במידה ומכל סיבה שהיא, בין אם כוח עליון ובין אם טעות אנוש, יושבת המכשיר בזמן תיקונו, הפיצוי ללקוח הינו בהתאם לפירוט הבא:מכשירים שעלותם הינה עד 1000 ₪ – פיצוי של 150 ₪
מכשירים שעלותם הינה 1000-2000 ₪ – פיצוי של 250 ₪
מכשירים שעלותם הינה 2000-3000 ₪ – פיצוי של 350 ₪
מכשירים שעלותם הינה 3000 ₪ ויותר – פיצוי של 450 ₪
מחיר מכשיר חדש יקבע כמחיר בו נמכר אותו מוצר חדש בעת הכנסתו לתיקון.

  1. במקרה והמוצר באחריות יובא/יצרין לא באריזתו המקורית ולא בערכתו המלאה (  חוסר דרייברים, מסמכים, כבלים וכו` ) שירות האחריות יבוצע בהיקף מוגבל.
  2. שירות האחריות לא יבוצע במקרים הבאים :
  1. האחריות הזאת לא ,תקפה כלפי :
  1. סירוב לשאת אחריות על נזקים/הפסדים מתלווים :
  1. הגבלת אחריות :
  1. שירות אחריות של מסכים, מדפסות ומחשבים ניידים יבוצע במרכזי שירות של חברות היצרנים. החלפת מסך LCD רק לאחר שתיים עשרה נקודות "מתות". החלפת פאנל TFT  במחשב נייד רק אחרי שבע נקודת "מתות".
  2. החברה תטפל במוצרים הנזכרים בסעיף 8 רק במקרה של סירוב בכתב ע"י מרכז שירות היצרן לטפל במוצר.

 פירוט תוקף אחריות לרכיבי מחשב הנמכרים בנפרד ובמערכות מורכבות:

תוקף אחריות  מופע בחשבונית ליד תאור המוצר

אין אחריות ל – מאווררים של מעבדים ומארזים , מארזים , ספקי כוח , מקלדות , עכברים , רמקולים , ג`ויסטיקים ,דיסקים לצריבה , ציוד מתכלה , ציוד להדפסה , תוכנה , אוזניות , מגירות נשלפות וכבלים.

כל תקלה במחשב שנובעת מתקלות ברכיבים אלו לא תטופל כ"תיקון באחריות".

מדבקת אחריות: 

האחריות תינתן במידה וקיימת מדבקת האחריות בשלמותה או חשבונית קניה בצירוף תעודת אחריות:

עדכון אחרון בוצע 02/23/2022